środa, 23 stycznia 2013

Prolog

Obudziło mnie słońce przebijające się przez szybę moje okna. Przetarłem oczy i ujrzałem około 6 dziewczyn skąpo odzianych.
-Ze wszystkimi spałem ?
-Nie tylko ze mną- odezwała się brunetka w kącie
-To co robi ta reszta ?
-To moje koleżanki -odparła spokojnie
-To nie jest hotel ! Idę do łazienki jak wrócę ma was tu nie być. Zrozumiałe ?- skarciłem ją wzrokiem
-Dobra wyluzuj za 20 minut nas nie ma .

 ~~
Prolog za nami, dodawajcie się do ''obserwatorów'' chcę zobaczyć ile osób będzie czytać tego bloga  ( :

9 komentarzy:

  1. uuuuu jaki Harry : D
    czekam na pierwszy rozdział : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam konta na google, to nie dam do obserwowanych, czy tam obserwatorów, ale pisz, to będę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre ! Pisz szybko 1 rozdział ; 3

    OdpowiedzUsuń
  4. szybko 1 rozdział !!!:)
    a prolog fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dalej dalej pierwszy rozdział migiem ; D <3

    OdpowiedzUsuń
  6. dalej proszęęęę ! jest zajebisty < 33
    I przepraszam że z anonim, ale nie wiem czemu, ale nie mogę się zalogować. ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się :D Czekam na pierwszy rozdział.

    Zapraszam na mój nowy blog o Ziall'u :http://everydaytogetherforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń