piątek, 27 września 2013

Rozdział 8/ Epilog

''Płożyłam się obok niego opierając głowę o jego tors a on objął mnie ramieniem. Czułam się bezpiecznie.''

~8 miesięcy później~
 -Mam dla ciebie niespodziankę.- Powiedziałem do siedzącej na kanapie blondynki.
-Co takiego ?.- Spytała podchodząc bliżej.
Spojrzałem na nią i wręczyłem jej białą kopertę. Ans szybkim ruchem otworzyła ją po czym rzuciła mi się w ramiona.
-Naprawdę ? Harry musiałeś wydać na to swoją całą wypłatę !
-Dla Ciebie mogę oddać nawet swoje życie.- Uśmiechnąłem się i pocałowałem ją w czubek głowy.
___
Lecieliśmy jakiś czas po czym w końcu wylądowaliśmy. Wyspy Kanaryjskie zdecydowanie były moim marzeniem. Wciąż nie mogłam uwierzyć w to, że Harry zrobił to dla mnie. Nie mogę również uwierzyć w to, że jestem z nim już 8 miesięcy, że zdecydowałam się na związek jednak nie żałuje tego bo jestem teraz najszczęśliwszą osobą na świecie. Gdy już dojechaliśmy do hotelu i rozpakowaliśmy się stwierdziliśmy, że pójdziemy się przejść. Widoki, które tam panowały zapierały dech w piersiach.                               
-Harry nawet nie wiesz jak cie kocham.
-Ja ciebie kocham mocniej.-Powiedział mocno ściskając moją dłoń.
Wędrowaliśmy brzegiem podziwiając to co jest wokół nas. Wszystko to wyglądało jak sen z którego człowiek nie chcę się wybudzać. Bynajmniej ja nie chciałam. Dla mnie ta chwila mogła by trwać wiecznie.
-Nie mogę w to uwierzyć, że jeszcze paręnaście godzin byliśmy w UK a teraz jesteśmy tutaj.
-Ja też, ale czuję, że to będą nasze najlepsze chwile.- Uśmiechnął się puszczając mi oczko. po czym przytulił mocno do siebie. Kocham go za te delikatność, którą mnie darzy i teraz nie wyobrażam sobie życia bez niego. Przeszliśmy spory kawałek po czym stwierdziliśmy, że wrócimy już do hotelu. 
-Idę się umyć.- Rzuciłam w jego stronę po czym poszłam się odświeżyć. Wzięłam ciepły prysznic, zmyłam makijaż i wyszłam z łazienki. W naszej sypialni czekała na mnie kolacja i Harry. 
-Usiądź.- Usłyszałam jego zachrypnięty głos po czym jak grzeczna dziewczynka posłuchałam jego prośby i usadowiłam się na krześle. 
-Mam dla ciebie jeszcze jedną niespodziankę. 
-Mam się bać ?- Spojrzałam na niego z uśmiechem po czym chłopak uklęknął przede mną. Wiedziałam już o co chodzi a moje serce zaczęło w jednej chwili bić jak oszalałe.
-Wyjdziesz za mnie? - Usłyszałam a w mojej głowie zaczęło zbierać się pełno myśli jednak bez namysłu odpowiedziałam po prostu 'tak'. Harry wstał i nałożył na mój palec srebrny pierścionek z pięknym białym kamieniem. 
-Kocham cie.- To było jedyne co mogłam powiedzieć. Po moim policzku spłynęła pojedyncza łza jednak była to łza szczęścia. Harry widząc to przetarł kciukiem i otarł pojedynczą kropelkę, która spływała powoli po mojej skórze. Patrzałam w jego oczy i widziałam w nich radość. Nie wyobrażałam sobie już życia bez niego. Czasem zastanawiam się skąd we mnie taka zmiana. Gdyby ktoś 8 miesięcy temu powiedział mi co mnie czeka wyśmiała bym go i poszła dalej. A teraz ? Teraz mam praktycznie ułożone życie i mam nadzieje, że tak zostanie już na zawsze aż do śmierci. 
"Łatwiej zakochać się, nie kochając, niż odkochać, kiedy się kocha."

***
 A więc to koniec. Koniec tej historii. Strasznie trudno było mi to napisać bo długo nie pisałam. Przepraszam za wszystkie błędy i za jedno wielkie rozczarowanie. 
Dziękuje za wszystkie komentarze i wyświetlenia. 
Na razie nie prowadzę żadnego bloga jednak zamierzam  stworzyć coś nowego. Założyłam już tego bloga ( http://energetic-fanfiction.blogspot.com/ ) jednak muszę dokładnie wymyśle całą fabułę i wg zrobić szablon i zwiastun więc zanim dodam tam rozdział miną z 2 tygodnie : ) 
Dziękuje i żegnam ! <3

5 komentarzy:

  1. Nareszcie się doczekałam rożdziału,ale trochę smutno że to ostatni to opowiadanie naprawdę było dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie się zgadzam. Myślałam, że będzie więcej kłótni pomiędzy tą dwójką ... ale rozumiem cię :)
    Dzięki że pisałaś tego blooga!

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeja. wyspy kanaryjskie ! Harry tu romantyku ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, chciałabym abyś nadal pisała ;) Znalazłam jednego bloga, też jest bardzo fajny, polecam http://i-love-story-and-onedirection.blogspot.com/ ~Ola xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny :* Zapraszam do siebie
    harry-hazza-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń